کتاب ارتباطی مشتریان

وب سایتی کامل و حرفه ای جهت ارتباط شرکت ها با یکدیگر

کتاب ارتباطی مشتریان

وب سایتی کامل و حرفه ای جهت ارتباط شرکت ها با یکدیگر

آیا شارژر فندکی به باطری ماشین آسیب میزند؟

طبق گفته های مفتاح رهنورد اینکه آیا شارژ کردن گوشی با یک شارژر فندکی می تواند به باتری گوشی و یا ماشین آسیب برساند یا نه موضوعی است که این روز ها ذهن خیلی از کاربران این شارژر را به خود مشغول کرده است. اگر شما هم در استفاده از این شارژر نگران باتری گوشی و یا باتری ماشین خود هستید این مطلب می تواند پاسخی برای این سوال شما باشد.
ابتدا تاثیر شارژر فندکی را روی باتری اتومبیل بررسی می کنیم و در نهایت نکاتی را در استفاده از آن برای باتری گوشی می گوییم. استفاده از شارژر های یو اس بی که روی درگاه ۱۲ ولتی برق ماشین یا به اصطلاح جا فندکی وصل می شوند این روز ها رواج زیادی پیدا کرده است. در خیلی از خودرو ها، این درگاه ۱۲ ولتی، انتقال برق را هیچ وقت متوقف نمی کند. این یعنی حتی زمانی که خودرو خاموش است هم باتری آن در حال تخلیه شدن است. اما باتری تا چه حد خالی می شود؟

خبرآنلاین: رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت:اکثر شرکت‌های واردکننده، نماینده رسمی نیستند.

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به انحصار واردات خودرو به کشور، گفت: اکثر شرکت‌های وادکننده خودرو، نماینده واقعی و رسمی خودروسازان خارجی نیستند و دستور العملی به یکباره تمام واردات خودرو را به شرکت‌های به اصطلاح نماینده واگذار کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن وارد کنندگان خودرو، میثم رضایی مدیر عامل شرکت مفتاح رهنورد در گفتگو با بخش خبری 2030 شبکه دوم سیما در مورد انحصارگرایی در واردات خودرو، اظهار داشت: دستور العملی به یکباره و یک دفعه تمام واردات خودروها را به شرکت‌های به اصطلاح نماینده شرکت‌های خودروساز دنیا واگذار کرد که در مورد آن بحث داریم.

وی افزود: اکثر شرکت‌های واردکننده خودرو، نماینده واقعی و رسمی خودروسازان خارجی نیستند و در سایت شرکت‌ و کمپانی اصلی خودروساز که در ژاپن، کره، آلمان و... دنیا هستند، وجود ندارد و و ثبت نشده است.

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: رقبای ما می‌توانند براساس آنچه که ما داریم، سیاست و برنامه‌ریزی کنند و در هیچ کجای دنیا و در هیچ شرایط اقتصادی و بنگاه اقتصادی، هیچ رسمی وجود ندارد که اطلاعات سازمانی یک شرکت رقیب را شرکت دیگر داشته باشد.

رضایی بیان کرد: اما اینکه شرکت‌های رسمی اطلاعات داشته و دارند تا بتوانند هر لحظه که ادعا کردند و خواستند، جلوی سامانه ثبت سفارش خودرو را ببندند و اجازه ندهند بقیه واردکنندگان، خودرو وارد کنند و این انحصار طلبی است.


۷ دلیل برای خرید خودرو از مفتاح رهنورد

یکی از سوالات مهمی که همواره برای مشاوره و خرید این خودروها توسط مردم مطرح می شود، انتخاب شرکت فروشنده است که با دلایل زیر، شرکت «مفتاح رهنورد» به عنوان یکی از اجزاء مهم هولدینگ مفتاح، انتخاب نخست مشتریان خواهد بود:

۱- تحویل به موقع و قیمت قطعی: با توجه به نوسانات ارزی و تلاش برخی شرکت های متفرقه برای سودجویی از تلاطمات ارزی در بخش فروش خودروهای خارجی، مفتاح رهنورد با تضمین دو وعده فوق، تلاش می کند رضایت کامل مشتریان را کسب کرده و هر زمان توانایی تحقق تعهدات را در بازه زمانی مقرری نداشته باشد، به انعقاد قرارداد اقدام نخواهد کرد.

۲- پاسخگویی شبانه روزی: مشتریان و علاقمندان به خرید خودرو از طریق مفتاح رهنورد می توانند از طریق مجاری متنوعی چون سایت شرکت و شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، نسبت به درج سوالات خود در هر ساعت از شبانه روز و دریافت پاسخ های مربوطه از کارشناسان شرکت اقدام کنند.

۳- مانیتورینگ نیازها و خدمات: شرکت مفتاح رهنورد در خدمتی نوین مجهز به نرم افزار CRM شده و در این نرم افزار، شرکت می تواند رفتار کلیه مخاطبان اعم از مشتریان و غیر مشتریان را به صورت کامل مانیتور و تاریخچه ای از درخواست ها، تعداد تماسها، خدمات ارائه شده و … را جمع آوری کند که در مراجعات بعدی، سرعت و دقت پاسخگویی را افزایش می دهد. همچنین دسته بندی کامل مشتریان براساس میزان خرید، نوع خودرو خریداری شده و نحوه آشنایی با شرکت نیز وجود دارد .

۷ دلیل برای خرید خودرو از مفتاح رهنورد


۴- باشگاه مشتریان: علاوه بر پیگیری دقیق و کامل سفارشات و قراردادها، مفتاح رهنورد از طریق باشگاه مشتریان نسبت به افزایش سطوح پاسخگویی به مشتریان اقدام می کند.

۵- خدمات ویژه به خریداران: علاوه بر خدمات مشاوره ای حرفه ای، تخصصی و فنی به مشتریان، حمل رایگان خودرو تا محل شماره گذاری و پرداخت ۸۰ درصد از هزینه بیمه بدنه خودروهای فروخته شده از سایر تعهدات مفتاح رهنورد به مشتریان خود است.

۶- رضایت ۹۸ درصدی خریداران: دسته بندی مشتریان براساس نرم افزار CRM ضمن آنکه حکایت از رضایت چشمگیر خریداران و مشتریان شرکت دارد، موجب انتخاب شرکت مفتاح رهنورد به عنوان کمپانی برگزیده در کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده در سال ۹۵ شده است.

۷- تنوع محصولات: علاوه بر خودروهای پرفروشی همچون شامل کیا سراتو و اسپورتیج، هیوندای سانتافه، توسان و النترا، سایر محصولات و خودروهای خارجی مورد نیاز مشتریان با برندهایی چون تویوتا، لکسوس و مرسد بنز نیز آماده تحویل به خریداران است.

شایان ذکر است میثم رضایی مدیرعامل مفتاح رهنورد علاوه بر آنکه در مجمع عمومی انجمن صنفی وارد کنندگان خودرو به ریاست این انجمن برگزیده شده، به عنوان نماینده رسمی رئیس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی خودروی کشور نیز منصوب شده است.

۱۰اشتباه بزرگ در استفاده از خودرو

به گزارش کارشناسان شرکت مفتاح رهنورد، اشتباهاتی که ممکن است در رانندگی ایجاد شود شاید در همان لحظه باعث بروز مشکلی نشود اما مطمئناً در دراز مدت عمر سیستم های مربوطه را کاهش داده و خساراتی را به خودرو وارد خواهد آورد و برای شما جز اتلاف وقت برای تعمیر خودرو و صرف هزینه چیز دیگری نخواهد داشت.
۱-نگه داشتن کلاچ در طول مدت زمان حرکت با خودرو
۲-نگه داشتن پدال ترمز در هنگام عبور از دست اندازها
۳-معکوس کشیدن در سرعت های بالا
۴-گرم کردن خودرو به صورت درجا قبل از آغاز حرکت
۵-خنک کردن موتور خودرو پس ار استفاده های طولانی یا پرفشار
۶-نگه داشتن دور موتور خودرو در محدوده قرمز (Red Line)
۷-انجام حرکات نمایشی
۸-استفاده از بنزین تا آخرین قطره موجود در باک
۹-نگه داشتن کلاچ و ترمز در توقفات طولانی
۱۰-گاز دادن قبل از روشن یا خاموش کردن خودرو

Image result for ‫مفتاح رهنورد‬‎

اعطای تندیس در کنگره تجلیل از یکصد برند برتر و نخبگان کار آفرین ایران به جناب آقای میثم رضایی

یکصد شرکت تولیدی ایران برمبنای ارزش برند ، در همایش انتخاب برترین نام نشان های تجاری ایران جایزه و لوح تقدیر گرفتند. 

در این همایش، انتخاب برترین نام نشان های تجاری در ایران که عصر پنجشنبه مورخ 94/12/20 درسالن همایش های بین المللی صدا سیما و با حضور یکصدتن از مدیران برندهای کشور برگزار شد، از برترین برندهای فعال در بازار ایران با لوح سپاس تجلیل به عمل آمد. 

تمامی موسسات و شرکت های فعال در بازار ایران که ماهیت تولیدی، صنعتی، بازرگانی، توزیعی، سرمایه‌گذاری و خدماتی دارند در این همایش شرکت کردند. 

 انتخاب برترین نام نشان های تجاری ایران ، با رویکردی علمی و پژوهشی وتکیه بر فنون نوین علم بازار یابی و تبلیغات برای ارزیابی جایگاه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی فعال در بازار ایران و ایجاد فضایی برای رقابت سالم بنگاه ها با راهبردها و اهداف تعریف شده برگزارشد. 

در این همایش، جناب آقای میثم رضایی مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد، موفق به اخذ تندیس کارآفرین نمونه در ایران گردید.