کتاب ارتباطی مشتریان

وب سایتی کامل و حرفه ای جهت ارتباط شرکت ها با یکدیگر

کتاب ارتباطی مشتریان

وب سایتی کامل و حرفه ای جهت ارتباط شرکت ها با یکدیگر

بروزرسانی کامل نمایشگاه مجازی

www.crcbook.ir

از این پس دیگر نگران از دست دادن نمایشگاه نباشید

ما تلاش می کنیم تا تمامی اتفاقات هر نمایشگاه را به شما ارائه دهیم

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما سر بزنید

www.crcbook.ir

ثبت نام در پورتال نمایشگاه مجازی CRCBOOK.ir

شایان ذکر است که امکان تغییر و بروزرسانی تمامی اطاعات پورتال شما در زمانی برای مدیریت فراهم می باشد.

پس از بروز رسانی هر اطلاعاتی درون پورتال شخصی و غرفه شرکت یک دعوت نامه به مخاطبان شما ارسال می شود و آنها را به بازدید از غرفه شما دعوت می نماید.

گروه CrcBook.ir با بررسی و تحلیل کلیه نیازهای یک شرکت به عنوان محور اصلی و با بهره گیری از دانش نرم افزاری پیشرفته گروهی از متخصصان علم کامپوتر توانسته است کلیه نیازهای بازاریابی مجازی یک شرکت را برآورده سازد و همچنین آماده دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما مدیران محترم می باشد


خواهش مندیم نظرات خود را با ما در میان بگزارید، و در طول مدت استفاده از این پورتال از صمیم قلب آماده پاسخ گویی به کلیه سوالات شما می باشیم.

مخاطبان:

استفاده از مخاطبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است!!! این ابزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مخاطبان شخصی و شرکت های که تمایل دارید اخبار و اطلاعات شما را دریافت کنند اضافه کنید. در آن می توایند اطلاعاتی از قبیل نام شرکت، آدرس ، پست الکترونیکی، کد پستی و ... را اضافه کنید. استفاده از این ابزار از این جهت حائز اهمیت است که شما هر گونه بروز رسانی که درون پورتال و غرفه خود انجام دهید یک دعوت نامه به مخاطبان شما ارسال خواهد شد و آنها را به بازدید از غرفه شما دعوت می نماید.

برای مشاهده اینجا کلیک نمایید

صندوق ارسال و دریافت پیام:

یک آدرس منحصر به فرد درون پورتال CrcBook.ir به شرکت شما اختصاص داده خواهد شد که همانند آدرس پست الکترونیکی ، معرف شما درون پورتال خواهد بود برای این آدرس یک صندوق ارسال و دریافت پیام پیشرفته تهییه دیده شده است که شما با دراختیار داشتن لیست انبوهی از شرکت های معتبر ایرانی می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید و بر روی کلیه پیام های ارسالی و دریافتی مدیریت نمایید.

امکان انتخاب طراحی غرفه

این پورتال به شما این امکان را می دهد تا طراحی غرفه اختصاصی خود را به داخواه خود انتخاب کرده و به نمایش بگذارید. در حال حاضر 20 طرح مختلف طراحی گردیده که به راحتی می توان آنهارا برای غرفه انتخاب کرد.